GAMING as in LEARNING kører nu på skoleår nummer 2. Det betyder også at undervisningen bliver mere konkret og mindre forsøgsorienteret, men det betyder også at vores ramme er blevet mere klar. Vi har fået en ny Vault!

Med det mener jeg naturligvis et nyt lokale! Det gamle lokale vi benyttede var et gammelt klasselokale, som jeg godt vidste skulle i brug i indeværende skoleår. Derfor måtte vi finde et nyt sted og i samarbejde med viceskoleleder og skoleleder, fandt vi et lokale som ikke bliver brugt ret hyppigt til det oprindelige formål – Skolens biograf.

28 biografstole, en projekter, et lærred og noget lydanlæg var i forvejen tilgængelig.

Vi har så organiseret det en anelse anderledes, lærredet har ikke samme centrale rolle som før og vi har tilføjet nogle borde, så PC-gamere kan hygge sig. Samtidig har vi indkøbt 12 lækre stole, som de kan sidde på, vi har trukket netværk og strøm til alle maskiner – ligesom jeg har fået mig en lille station også.

Jeg vil egentlig lade billederne tale for sig selv – se det som en progression – Nogle af billederne indeholder byggerod – de blev nemlig taget undervejs. I vil også kunne ane noget køkkeninventar på nogle af billederne – det er endnu ikke fjernet, men det er sandelig planen.

